[PL] Warsztat m.ike'a

Jeśli chcecie pokazać swoje *ukończone* prace, to trafiliście we właściwe miejsce
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat gotowych modeli. Jeśli macie fotki WIP (tzn. z przebiegu prac), to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z gotową pracą.
sea.man
Chest of Colors
Chest of Colors
Posts: 4867
Joined: 4 Sep 2008, o 17:58
Location: Munich, Germany

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by sea.man » 20 Jul 2011, o 22:53

Musze przyznnac, ze twoje malowanie bardziej mi sie podoba niz GW :)
miniatures painted:
2011 - 83, 2012 - 38, 2013 - 45, 2014 - 56, 2015 - 95, 2016 - 106, 2017 - 22

Theotril

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by Theotril » 21 Jul 2011, o 09:00

Mi też się model podoba, metaliki + kiecka- bardzo fajne.

Gazza
Posts: 307
Joined: 1 Nov 2005, o 14:27
Location: Poznan, Poland

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by Gazza » 21 Jul 2011, o 10:37

Zgadzam się z przedmówcami. Model fachowo prezentuje się w takim stonowanym, by nie napisać prostym schemacie kolorystycznym. Bardzo mi się podoba.
Widziałem ten model w sobotę na wysokiej podstawce (jaką GW ostanio wypuściło) w standardowym malowaniu w sklepie GW w Hadze - gdyby podstawić w jego miejsce Twoją pracę całość prezentowałaby się piorunująco!
Pzdr!
Cold "Strobe Light Network"

mr_Denial
Posts: 364
Joined: 28 Sep 2010, o 11:15

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by mr_Denial » 21 Jul 2011, o 10:40

Dobry jest ten felek!
Kontrast jest już lepszy, ma fajną mroczną, spójną kolorystykę, niezłe metaliki i jest czytelny.

W skrócie poprawiłeś kilka rzeczy, które ci ostatnio wytykano :clap:

Slawol
Perpetuum Mobile
Perpetuum Mobile
Posts: 6075
Joined: 27 Feb 2007, o 20:47
Location: Gorzów Wlkp./Poland

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by Slawol » 21 Jul 2011, o 18:11

mahon wrote:a malowanie mi się bardzo podoba - spójna kolorystyka, fajnie rozjaśniona kieca i ładne metale. fajny jest!
Podpinam się.

Dodałbym tylko mocniej świecące oczka :)
Pozdrawiam/Best regards
Sławomir Borysowski

Image

Let’s put a smile on that face!

Mike

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by Mike » 25 Jul 2011, o 06:39

Ile komentarzy! Do tego nawet pozytywne :P. Dziękuje.

@Maru: nie mam, w necie poszukam. Rozdziałka jest na maks, a zapisuję w RAWie.

Miałem małą przerwe od pędzla, teraz (znaczy jutro:P) trzeba wipy dokończyć. Piękna zbiorowa fotka badassów:

Image

Mike

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by Mike » 27 Jul 2011, o 10:08

Obcykałem Ultrasa.
Wiem że znowu kontrast za mały, zatarł się głównie przez weathering.

Image

mahon
Super Villain
Super Villain
Posts: 23961
Joined: 31 Mar 2005, o 23:36
Location: Poznan, Poland
Contact:

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by mahon » 27 Jul 2011, o 10:24

kontrast akurat mi się nie wydaje za mały. malowanie fajne, takie trochę Jarheadowe.
tylko detale trochę mi takie nieczytelne. a poza tym - bardzo fajnie

trawka to ta kupna w kępkach?
-- Mahoń

Image

Back in the garage with my bullshit detector

Mike

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by Mike » 27 Jul 2011, o 10:31

tylko detale trochę mi takie nieczytelne
Racja, z detalami mam taki problem, że z ręki wyglądają ok, a na zdjęciach wychodzą babole.
trawka to ta kupna w kępkach?
Tak. The Army Painter Battlefields XP [rodzaj] Tuft.
Image

IRKUCK
Posts: 1993
Joined: 29 Aug 2005, o 14:20
Contact:

Re: [PL] Warsztat m.ike'a

Post by IRKUCK » 27 Jul 2011, o 12:54

Może głębi nie ma ale i tak dobrze wygląda, chociaż jak dla mnie to za dużo uszkodzeń :P
....::::Dar Makabere Tanza Des Vampires:::....
Image

Post Reply