Ostatni jak bylem u nas w lubelskim sklepie 2 kolegow gralo wlasnie w Infinity, na poczatki troche sie zdziwielm co to jest, (a podobno jest bardzo popoularny i mlody system) i jakies kostki ktore wiecej niz 6 scian maja, ale figurki maja bardzo fajne takie mangowe, podobno do grania nie potrzeba wykladac duzej kasy na armie i jest dynamiczniejszy niz WH40k
a to stronka
http://www.infinitythegame.com
Tak sie zastanawiam czy moze ktos z was gra i chcialby sie podzielic wrazeniami?
[PL] Infinity
RE: [PL] Infinity
z tego co wiem to w Warszawie "parę" osób w to gra.
mi nie do końca pasuje mangowa konwencja (McMurrough rządzi! ;) ) ale system ponoć niezły
a podręcznik wydany pięknie
mi nie do końca pasuje mangowa konwencja (McMurrough rządzi! ;) ) ale system ponoć niezły
a podręcznik wydany pięknie
-
- The Better Choice
- Posts: 17415
- Joined: 21 Jun 2005, o 17:41
- Location: Silesia, Poland
- Contact:
RE: [PL] Infinity
gralem 2 razy. szybka, niezla, bardzo 'filmowa' gra. daje duzo fajnych mozliwosci typu miny, kamuflaze, hakowanie maszyn, leczenie.
wizualnie - jak dla mnie to najlepsza figurkowa linia sf.
minusy - wymaga duzej ilosci terenow. nieco dziwny system rozkazow - za kazdy model w armii dostaje sie 1 rozkaz do puli rozkazow. Innymi slowy - masz 6 modeli, mozesz wydac 6 rozkazow na ture. tyle, ze mozesz wydac wszystkie 1 modelowi. moze sie myle, moze gra wymusza inne zachowanie na stole, ale po tych dwoch demo-grach na konwencie wnioskuje, ze do armii bierze sie pare tanich modeli, ktore sie chowa z tylu (i uzywa w ostatecznosci), i ktore "daja" rozkazy wykorzystywane przez wymiataczy w armii.
wizualnie - jak dla mnie to najlepsza figurkowa linia sf.
minusy - wymaga duzej ilosci terenow. nieco dziwny system rozkazow - za kazdy model w armii dostaje sie 1 rozkaz do puli rozkazow. Innymi slowy - masz 6 modeli, mozesz wydac 6 rozkazow na ture. tyle, ze mozesz wydac wszystkie 1 modelowi. moze sie myle, moze gra wymusza inne zachowanie na stole, ale po tych dwoch demo-grach na konwencie wnioskuje, ze do armii bierze sie pare tanich modeli, ktore sie chowa z tylu (i uzywa w ostatecznosci), i ktore "daja" rozkazy wykorzystywane przez wymiataczy w armii.
RE: [PL] Infinity
a to troche dziwne rzeczywiscie...
rozumialbym jak by np. kazdy model mial wlasna pule rozkazow + dodatkowe np.
a) od dowodcow, albo
b) jako bonusy za udane akcje.
co by prowadzilo do 2 sytuacji:
a) wazna rola dowodcow - trzeba by ich cenic bo by zwiekszali "elastycznosc" armii
b) dopoki idzie dobrze - mozesz jechac ciagiem jak przez maslo, jak sie jednak nie uda to nagle stajesz i moze sie okazac ze stoisz po kolana w g... eee.... w blocie
ale odszedlem od tematu i zaczalem opowiadac co by bylo fajne
a tereny to typowka dla nowoczesnych skirmishy. zreszta chyba tak powinno wygladac nowoczesne pole walki - starasz sie nie wystawiac za bardzo na strzal, bo generalnie bron jest dosc grozna...
rozumialbym jak by np. kazdy model mial wlasna pule rozkazow + dodatkowe np.
a) od dowodcow, albo
b) jako bonusy za udane akcje.
co by prowadzilo do 2 sytuacji:
a) wazna rola dowodcow - trzeba by ich cenic bo by zwiekszali "elastycznosc" armii
b) dopoki idzie dobrze - mozesz jechac ciagiem jak przez maslo, jak sie jednak nie uda to nagle stajesz i moze sie okazac ze stoisz po kolana w g... eee.... w blocie
ale odszedlem od tematu i zaczalem opowiadac co by bylo fajne
a tereny to typowka dla nowoczesnych skirmishy. zreszta chyba tak powinno wygladac nowoczesne pole walki - starasz sie nie wystawiac za bardzo na strzal, bo generalnie bron jest dosc grozna...