[PL] Galeria Saulota

Miejsce na prezentację i omawianie modeli, nad którymi ciągle pracujecie.
Forum rules
Prosimy, abyście w tym dziale starali się zamieszczać prace i dyskusje na temat nie ukończonych modeli. Jeśli macie fotki gotowych prac, to zamieśćcie je w stosownym dziale i ewentualnie podajcie link do takiego tematu w poście z WIPami.
Post Reply
nokturnal
Posts: 79
Joined: 4 May 2010, o 20:53
Location: R'lyeh
Contact:

[PL] Galeria Saulota

Post by nokturnal »

Cześć, jestem zaginionym partyzantem z Warszawy. Pomyślałem, że się trochę tutaj posocjalizuję. ;) Większość moich prac można obejrzeć na coolminiornot.com http://coolminiornot.com/artist/saulot(właściwie przekrój całej działalności) i na mojej stronie domowej http://nokturnal.pl (jest cała galeria). Zdjęcia są kiepskie, bo jestem kiepskim fotografem i większość ujęć jest robiona z ręki, a nie statywu (wiem, że to niepoprawne politycznie).
Maluję z dużymi przerwami od ~1994 roku i mam skrzywienie pod kątem undeadów. :D Kiedyś grałem w WFB i wh40k, ale dużo przegrywałem, więc przeszedłem tylko na malowanie (źli ludzie zabijali mi nekromantów i było game over). Może to i dobrze.

Bardzo by mi pomogło, gdyby ktoś rzucił okiem na moje prace i powiedział nad czym musiałbym popracować, żeby było lepiej. Życie mi się powoli kończy i wypadałoby kiedyś zdobyć jakiegoś golden demona ;).

Pozdrawiam,
Paweł
Flameon
Posts: 989
Joined: 1 Jul 2007, o 11:26
Location: Kraków

Re: [PL] Galeria Saulota

Post by Flameon »

Witaj na forum ;)
Prace w galerii sprawiają bardzo dobre wrażenie, są pomalowane czysty, dokładnie a na Sauronie zrobiłeś całkiem niezły osl. Nad czym popracować? No cóż, moim zdaniem umiejętności malarskie u ciebie rozwijają się bardzo dobrze, musisz po prostu starać się każdy kolejny model malować najlepiej jak potrafisz i nie spieszyć się niepotrzebnie, Na wymalowanie naprawdę dobrej pracy potrzeba sporo czasu i cierpliwości ;) tak więc proponuję klasycznie;